Jakie wykonywać ćwiczenia, aby mieć sexy pośladki?

Jakie wykonywać ćwiczenia, aby mieć sexy pośladki?
4.33 (86.67%) 12 votes
Share Button

Jeśli chodzi o ćwiczenia na pośladki, w internecie znajdziemy szereg planów treningowych, których regularne wykonywanie ma przynieść nam efekty w postaci jędrnej i atrakcyjnej pupy. Piękna i okrągła pupa to marzenie wielu z nas, zwłaszcza przed sezonem letnim. Które ćwiczenia najlepiej sprawdzą się w domowym zaciszu?

Po pierwsze: klasyczne wyrzuty nóg do góry.

Ćwiczenie te jest idealne, jeśli chodzi o pupę oraz dolną część ud. Zaczynamy na czworaka – następnie podnosimy naprzemiennie wyprostowaną nogę do tyłu i wykonujemy pulsacyjne ruchy w górę i w dół. Uwaga! Niezwykle ważne jest, aby nasze plecy były proste. Możemy wykonywać to ćwiczenie przez dany okres czasu – np. minutę na każdą nogę – lub określoną ilość razy np. 3 serie po 10 powtórzeń na każdą nogę. W czasie ćwiczenia należy spiąć brzuch. Z czasem jak zwykle podnoszenia będą dla nas „za proste”, możemy zaopatrzyć się w ciężarki przyczepiane do kostek.

Po drugie: przysiady.

Niektórzy twierdzą, że nie ma lepszego ćwiczenia na pośladki, aniżeli przysiady. Odpowiednio wykonywane mają wpływ nie tylko na pupę, ale również przednie mięśnie ud. Pozycja wyjściowa do przysiadów: stoimy prosto z nogami rozstawionymi na szerokość ramion. W czasie zejścia na dół plecy musza być proste, pupa nisko, zaś kolana nie mogą zachodzić ani do środka ani na zewnątrz. Powoli opuszczamy się na dół, aż do momentu, w którym nasza pupa dotknie łydek. Następnie równie powoli wstajemy. Tutaj sprawdzi się ćwiczenie w seriach: 5 serii po 10 powtórzeń co drugi dzień. Wraz z kolejnym treningiem warto zwiększać liczbę powtórzeń o 1.

Po trzecie: wykroki.

Wykroki to również jedno z podstawowych ćwiczeń, jeśli chodzi o pośladki, a przy okazji również uda. Do tego ćwiczenia przydadzą nam się hantelki. Nie musimy od razu kupować nie wiadomo jakich ciężarów – 3 kg sprawdzą się najlepiej. Stajemy prosto i robimy maksymalnie głęboki wyrok prawą nogą. Następnie dostawiamy lewą nogę i stajemy prosto. Analogicznie powtarzamy to samo z lewą nogą. Ciężarki trzymamy w tym czasie opuszczone wzdłuż ciała. W czasie wykroków napinamy nie tylko pupę, ale również brzuch.

Po czwarte: wypady w przód i w tył

Wypady są doskonałe, jeśli chodzi o pośladki, uda oraz łydki. Stajemy w rozkroku – nogi na szerokości bioder, stopy ustawione równolegle. Robimy krok w przód jednocześnie powoli uginając kolana – do kąta prostego. Ćwiczenie to powtarzamy na każdą nogę. Analogicznie jest z wypadami w tył – robimy krok w tył i uginamy kolana do kąta prostego.